# Tags

Poszukiwana osoba na stanowisko do spraw ochrony środowiska i gospodarki gruntami w Bojanowie

URZĄD MIEJSKI W BOJANOWIE

Rynek 12, 63-940 Bojanowo

ogłasza nabór na stanowisko do spraw ochrony środowiska i gospodarki gruntami

==================================================================

  1. Wymagania niezbędne:
    • obywatelstwo polskie,
    • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
    • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • nieposzlakowana opinia,
    • wykształcenie wyższe,
    • prawo jazdy kat. B.
  2. Wymagania dodatkowe:
    • preferowany profil wykształcenia w zakresie administracji, ochrony środowiska, planowania przestrzennego, gospodarki nieruchomościami lub pokrewne,
    • znajomość przepisów z zakresu ustaw: o samorządzie gminnym, kodeks postępowania administracyjnego, o utrzymaniu czystości i porządku
      w gminach, o ochronie zwierząt, prawo ochrony środowiska, o odpadach,
      o gospodarce nieruchomościami,
    • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, rzetelność, dyspozycyjność, samodzielność w podejmowaniu decyzji, odpowiedzialność, sumienność,
    • znajomość obsługi podstawowego pakietu biurowego MS Office.
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    • prowadzenie spraw w zakresie edukacji ekologicznej społeczeństwa, propagowanie działań proekologicznych oraz koordynacja akcji proekologicznych prowadzonych przez inne podmioty;
    • nadzór nad realizacją Gminnego Programu Ochrony Środowiska i Gminnego Planu Gospodarki Odpadami;
    • realizacja zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, w tym:
      • prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych, przydomowych oczyszczalni ścieków, umów zawartych na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
      • wydawanie zezwoleń innym podmiotom niż jednostki organizacyjne na prowadzenie działalności polegającej na odbiorze odpadów stałych
        i ciekłych od właścicieli nieruchomości,
      • udostępnianie mieszkańcom na stronie internetowej oraz w sposób zwyczajowo przyjęty informacji o znajdujących się na terenie gminy podmiotach zbierających zużyty sprzęt elektroniczny pochodzący
        z gospodarstw domowych,
      • zapewnienie objęcia wszystkich mieszkańców gminy zorganizowanym systemem odbierania wszystkich rodzajów odpadów,
      • zapewnienie warunków selektywnego zbierania i odbierania odpadów komunalnych;
    • realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie zwierząt, w tym:
      • prowadzenie zadań związanych z realizacją programu ochrony zwierząt bezdomnych, w tym organizowanie uprzątnięcia zwierząt padłych,
      • wydawanie zezwoleń na utrzymywanie psa rasy agresywnej,
      • zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom, ich wyłapywanie i przekazywanie do schroniska;
    • prowadzenie Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków;
    • propagowanie programu Czyste Powietrze;
    • w zakresie gospodarki nieruchomościami i gruntami:
      • gospodarowanie i zarządzanie komunalnymi gruntami, zabudowaniami
        i przeznaczonymi w planach zagospodarowania przestrzennego terenami pod zabudowę, w tym w ich zbywanie, użytkowanie, najem, użyczenie, przekazywanie w trwały zarząd oraz na cele szczególne,
      • ustalenie ich wartości, cen i opłat za korzystanie z nich,
      • organizowanie przetargów na zbywanie prawa własności, prawa użytkowania wieczystego nieruchomości stanowiących własność gminy,
      • nabywanie nieruchomości niezbędnych dla realizacji zadań gminy,
      • komunalizacja gruntów,
      • prowadzenie ewidencji gruntów komunalnych,
      • tworzenie zasobów gruntów i gospodarowanie nimi, zgodnie z zasadami określonymi w przepisach obowiązującego prawa;
    • współudział w prowadzeniu zadań związanych z planowaniem przestrzennym,
    • prowadzenie spraw związanych z dochodami pochodzącymi z opłat za użytkowanie wieczyste;
    • prowadzenie spraw związanych wymianą gruntów;
    • prowadzanie spraw związanych z dostępem do bazy danych ewidencji gruntów i budynków z obszaru Gminy Bojanowo, prowadzonej przez Starostę Rawickiego zgodnie z ustawą prawo geodezyjne i kartograficzne.
  4. Warunki pracy na stanowisku:
    • miejsce pracy: Urząd Miejski w Bojanowie, ul. Rynek 12, 63-940 Bojanowo,
    • rodzaj pracy: stanowisko urzędnicze,
    • wymiar czasu pracy: pełny etat,
    • data rozpoczęcia pracy: czerwiec 2024 roku.
  5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisówo rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnychw miesiącu poprzedzającym opublikowanie ogłoszenia jest większy niż 6%.
  6. Wymagane dokumenty:
    • list motywacyjny,
    • życiorys (CV),
    • dokument poświadczający wykształcenie (kserokopia),
    • oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
    • oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych,
    • klauzula zgody kandydata na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w brzmieniu: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Gminę Bojanowo w procesie rekrutacji na stanowisko do spraw ochrony środowiska i gospodarki gruntami”,
    • wykaz złożonych dokumentów.

Dokumenty aplikacyjne powinny być podpisane przez kandydata, a w przypadku składania kserokopii, odpisów, uwierzytelnione przez kandydata poprzez złożenie podpisu na dokumencie.

Dokumenty aplikacyjne powinny być ponumerowane i uwidocznione w wykazie złożonych dokumentów z podaniem numeru strony.

Dokumenty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Bojanowie ul. Rynek 12, pokój nr 12 lub pocztą w zamkniętej kopercie z napisem:
„Dotyczy naboru na stanowisko do spraw ochrony środowiska i gospodarki gruntami”
do godz.
 16 00 dnia 13 maja 2024 r.

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Nabór odbędzie się w dwóch etapach. Pierwszy etap polega na analizie formalnej dokumentów, drugi etap będzie składał się z rozmowy kwalifikacyjnej. W przypadku dużej ilości aplikacji, drugi etap może zostać poprzedzony pisemnym testem wiedzy. O terminie drugiego etapu osoby, które spełnią warunki formalne, zostaną powiadomione telefonicznie.

Zastrzega się możliwość nie zatrudnienia żadnego kandydata.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.gminabojanowo.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.

Administratorem danych osobowych jest Gmina Bojanowo z siedzibą ul. Rynek 12,
63-940 Bojanowo. Pełna treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajduje się na stronie www.gminabojanowo.pl oraz w siedzibie Urzędu Miejskiego w Bojanowie.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *