# Tags

Granty PPGR – przypominamy o obowiązku złożenia oświadczenia o utrzymaniu sprzętu

Przypominamy, że zgodnie z Procedurą monitorowania utrzymania efektów projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 obowiązkiem osób, które w ramach projektu otrzymały sprzęt komputerowy jest składanie w okresach co 6 miesięcy oświadczeń o utrzymywaniu sprzętu w należytym stanie technicznym i użytkowaniu sprzętu zgodnie z przeznaczeniem.
Oświadczenia należy składać osobiście do: Urzędu Miejskiego w Bojanowie – sekretariat, listownie na adres: Urząd Miejski w Bojanowie, ul. Rynek 12, 63-940 Bojanowo, mailowo: urzad@gminabojanowo.pl lub poprzez elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (ePuap) na adres: /t2sp5c9j91/skrytka (podpisane profilem zaufanym lub podpisem kwalifikowanym). O dacie złożenia oświadczenia decyduje faktyczna data wpływu do Urzędu.
Druk oświadczenia: pobierz

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *