Nowy gang w popularnym dyskoncie. Zainteresowaniem przebije poprzednie edycje?
Sieć sklepów Biedronka startuje z nowym programem lojalnościowym. W spocie promującym poinformowano o „nadejściu nowego gangu”.
Nowa akcja Biedronki, która ma rozpocząć się już w poniedziałek, 28 sierpnia, zapowiadana jest spotem pod tytułem „Nadchodzi Nowy Gang”. Sklep od kilku lat prowadzi program lojalnościowy, pod różnymi hasłami, w którym zebrane za zakupy punkty można wymienić na maskotki.
Jaką nazwę będzie nosił nowy gang? Tego nie ujawniono.
Spółka Jeronimo Martins Polska, pod koniec lipca, zarejestrowała w Urzędzie Patentowym dwa nowe znaki towarowe: Gang Cudaków oraz Gang Spryciaków. Wcześniej, bo 1 czerwca, właściciel Biedronki zarejestrował, w tym samym urzędzie, nazwę Gang Mocniaków.
O tym, że to właśnie ta ostatnia z wymienionych nazw może firmować tegoroczną akcję może świadczyć sformułowanie użyte w spocie promującym – „Odkrywaj supermoc nowego Gangu”.
Nowy gang w Biedronce. Wielki sukces poprzednich akcji
W zeszłym roku akcja prowadzona była pod hasłem Gang Bystrzaków, wcześniej były to: Gang Świeżaków, Gang Słodziaków, Gang Tajniaków czy Gang Swojaków. Wszystkie z nich cieszyły się dużym zainteresowaniem klientów.
Akcja „Gang Bystrzaków” z 2022 roku już w pierwszym tygodniu pozwoliła na rozdanie 55 tys. maskotek.
Rok wcześniej podczas programu „Gang Swojaków” wydano około 1 miliona maskotek po niecałych trzech tygodniach.