Nabór na stanowisko ds. ochrony ludności w Urzędzie Miejskim w Bojanowie

Urząd Miejski w Bojanowie ogłasza nabór na stanowisko ds. ochrony ludności i obrony cywilnej
Urząd Miejski w Bojanowie ogłosił nabór na stanowisko urzędnicze do spraw ochrony ludności i obrony cywilnej. Nowy pracownik ma rozpocząć pracę w październiku 2025 roku.
Wymagania dla kandydatów
Osoby ubiegające się o stanowisko muszą spełniać szereg warunków, m.in.:
-
posiadać obywatelstwo polskie, pełnię praw publicznych oraz zdolność do czynności prawnych,
-
cieszyć się nieposzlakowaną opinią i nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne,
-
posiadać wykształcenie wyższe oraz minimum 3-letni staż pracy,
-
legitymować się prawem jazdy kat. B.
Dodatkowo mile widziane będzie doświadczenie w pracy związanej z bezpieczeństwem, obroną cywilną czy zarządzaniem kryzysowym oraz znajomość przepisów prawa z tych obszarów.
Zakres obowiązków
Nowy pracownik będzie odpowiedzialny m.in. za:
-
koordynowanie działań związanych z ochroną ludności i obroną cywilną na terenie gminy,
-
organizowanie współpracy pomiędzy odpowiednimi podmiotami,
-
przygotowywanie umów, porozumień i ocen realizacji zadań,
-
prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i porządkiem publicznym,
-
współpracę z Państwową Strażą Pożarną i Policją,
-
organizowanie szkoleń, ćwiczeń oraz działań edukacyjnych w zakresie bezpieczeństwa mieszkańców.
Warunki zatrudnienia
-
miejsce pracy: Urząd Miejski w Bojanowie, ul. Rynek 12,
-
wymiar etatu: pełny etat,
-
rodzaj pracy: stanowisko urzędnicze,
-
wynagrodzenie: zgodnie z obowiązującym regulaminem.
Nabór i dokumenty
Kandydaci powinni złożyć komplet wymaganych dokumentów, w tym: CV, list motywacyjny, kopię dyplomu, dokumenty potwierdzające staż pracy oraz stosowne oświadczenia.
Oferty należy dostarczyć do 19 września 2025 roku, do godz. 15:00, do sekretariatu Urzędu Miejskiego w Bojanowie (pokój nr 12) lub przesłać pocztą w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko do spraw ochrony ludności i obrony cywilnej”.
Nabór będzie dwuetapowy – obejmie analizę formalną dokumentów oraz rozmowę kwalifikacyjną. W przypadku dużej liczby kandydatów możliwe jest przeprowadzenie testu wiedzy.
Informacja o wynikach
Rezultat naboru zostanie opublikowany w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Bojanowo oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim.
źródło: Gmina Bojanowo