Nabór na stanowisko ds. ochrony ludności w Urzędzie Miejskim w Bojanowie

 Nabór na stanowisko ds. ochrony ludności w Urzędzie Miejskim w Bojanowie

Urząd Miejski w Bojanowie ogłasza nabór na stanowisko ds. ochrony ludności i obrony cywilnej

Urząd Miejski w Bojanowie ogłosił nabór na stanowisko urzędnicze do spraw ochrony ludności i obrony cywilnej. Nowy pracownik ma rozpocząć pracę w październiku 2025 roku.

Wymagania dla kandydatów

Osoby ubiegające się o stanowisko muszą spełniać szereg warunków, m.in.:

  • posiadać obywatelstwo polskie, pełnię praw publicznych oraz zdolność do czynności prawnych,

  • cieszyć się nieposzlakowaną opinią i nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne,

  • posiadać wykształcenie wyższe oraz minimum 3-letni staż pracy,

  • legitymować się prawem jazdy kat. B.

Dodatkowo mile widziane będzie doświadczenie w pracy związanej z bezpieczeństwem, obroną cywilną czy zarządzaniem kryzysowym oraz znajomość przepisów prawa z tych obszarów.

Zakres obowiązków

Nowy pracownik będzie odpowiedzialny m.in. za:

  • koordynowanie działań związanych z ochroną ludności i obroną cywilną na terenie gminy,

  • organizowanie współpracy pomiędzy odpowiednimi podmiotami,

  • przygotowywanie umów, porozumień i ocen realizacji zadań,

  • prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i porządkiem publicznym,

  • współpracę z Państwową Strażą Pożarną i Policją,

  • organizowanie szkoleń, ćwiczeń oraz działań edukacyjnych w zakresie bezpieczeństwa mieszkańców.

Warunki zatrudnienia

  • miejsce pracy: Urząd Miejski w Bojanowie, ul. Rynek 12,

  • wymiar etatu: pełny etat,

  • rodzaj pracy: stanowisko urzędnicze,

  • wynagrodzenie: zgodnie z obowiązującym regulaminem.

Nabór i dokumenty

Kandydaci powinni złożyć komplet wymaganych dokumentów, w tym: CV, list motywacyjny, kopię dyplomu, dokumenty potwierdzające staż pracy oraz stosowne oświadczenia.

Oferty należy dostarczyć do 19 września 2025 roku, do godz. 15:00, do sekretariatu Urzędu Miejskiego w Bojanowie (pokój nr 12) lub przesłać pocztą w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko do spraw ochrony ludności i obrony cywilnej”.

Nabór będzie dwuetapowy – obejmie analizę formalną dokumentów oraz rozmowę kwalifikacyjną. W przypadku dużej liczby kandydatów możliwe jest przeprowadzenie testu wiedzy.

Informacja o wynikach

Rezultat naboru zostanie opublikowany w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Bojanowo oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim.

ogloszenie

źródło: Gmina Bojanowo

Zobacz także